5 prostych kroków do poprawy zdrowia dziś

5 prostych kroków do poprawy zdrowia dziśMiesiąc czerwiec zdrowia ludzi i wspieramy ludzi, chłopców i rodziny przez Indianę aby ćwiczyć zdrowy utrzymanie.  Według danych z USA Centrów kontroli i prewencji chorób, chłopcy i mężczyźni w Stanach Zjednoczonych średnio umierają na 5,6 roku wcześniej kobiet i umierają wyższym od dziewięciu z dziesięciu wiodących przyczyn śmierci.  Upewnij się, że możesz podzielić się te pomocne wskazówki ze wszystkimi mężczyznami w swoim życiu i zachęcić ich do praktykowania te 5 zdrowych nawyków.

1. Daj serce trochę TLC

miska w kształcie serca z http://topdj.pl/detosil/ owoców i warzyw

Choroby serca są jedną z wiodących przyczyn śmierci mężczyzn.  Możesz dać twojemu sercu trochę TLC, upewniając się, że jedzą świeże owoce i warzywa codziennie.  Najprostszym sposobem, aby upewnić się, że otrzymujesz zrównoważone odżywianie, wybrać produkty, które mają różne kolory.  Serce zdrowe odżywianie nie musi być nudne i mdłe. Dowiedz się, jakie produkty są częścią zdrowej diety serca.

2. ruszać ciałem2. ruszać ciałem

rodzinny spacer na świeżym powietrzu

Warmińsko-mazurskie należy do grona najbardziej otyłych stanów zjednoczonych nie tylko dla dorosłych ale i dla dzieci.  Dobrą wiadomością jest to, że badania pokazują, że zaledwie 30 minut dziennie umiarkowanych ćwiczeń fizycznych mogą pomóc poprawić swoje zdrowie.  Kliknij na poniższy wykres, aby otworzyć dla siebie 8 prostych sposobów można to zrobić czas do 7 minut ćwiczeń z Amerykańskiego Kolegium Medycyny Sportowej.

3. Umów się na wizytę do lekarza

Oczekiwana długość życia u mężczyzn na 5 lat mniej, niż u kobiet, a u mężczyzn na 100% mniej prawdopodobne, aby odwiedzić swojego lekarza do profilaktycznych badań lekarskich.  Dlaczego profilaktyka jest tak ważna? Profilaktyczna pomoc może pomóc ci zachować dobre zdrowie i wykryć wszelkie problemy zdrowotne na wczesnym etapie, zanim staną się one poważnym problemem, który może pomóc poprawić jakość życia dla ciebie i twojej rodziny.  Znajdź lekarza, z którym chcesz, aby można otwarcie rozmawiać o wszystkie aspekty zdrowia od zdrowia psychicznego do zdrowia seksualnego i ogólnego samopoczucia.

4.  Rzucić Palenie

“Rzuciłem palenie, bo był gotowy”

Czy jesteś palaczem papierosów, vape, lub gryzienia tytoń, już wiesz, że tytoń i dodatkowe substancje chemiczne w papierosach mogą prowadzić do choroby takie mają wysokie ciśnienie krwi, raka, i więcej. Czy wiesz, że tytoń może również przyczynić się do pogorszenia zdrowia psychicznego?  Badania pokazują, że ludzie, którzy rzucają palenie, mają mniej depresji, lęku i stresu i poprawić pozytywny nastrój i jakość życia w porównaniu z tymi, którzy nadal palić. Chociaż palenie ceny poszły w dół w USA, 21% od Ferrand do tej pory palą co wyżej, niż średnio w kraju. Możesz poprawić swoje zdrowie i poprawić oceny zdrowia Indiana, dając tytoń butów. Sprawdź te zasoby, aby żyć tytoń za darmo!

5.  Zadbaj o swoje zdrowie psychiczne5.  Zadbaj o swoje zdrowie psychiczne

badania w dziedzinie zdrowia psychicznego

Zdrowie psychiczne nie zależy od zdrowia fizycznego, dlatego ważne jest, aby upewnić się, że dbasz o swoje zdrowie psychiczne i emocjonalne samopoczucie.  Ponad 6 milionów mężczyzn donoszą o walce z depresją i ponad 3 miliony mężczyzn donoszą o walce z lękiem. Wiele razy, mężczyźni są bardziej niechętnie zwracają się o pomoc do depresji, lęku i innych problemów zdrowia psychicznego z powodu strachu, że to sprawia, że wyglądają one słabe, albo dlatego, że czują, że powinny one być w stanie poradzić sobie z tym samodzielnie.  Niedawno znani sportowcy – mężczyźni i artyści podzielili się swoimi problemami ze zdrowiem psychicznym, aby pomóc innym mężczyznom czuć się komfortowo, aby podzielić się swoimi historiami i zwrócić się o pomoc. Kevin Love z Cleveland Cavaliers napisał artykuł pod tytułem “Każdy przeżywa coś”, aby podzielić się swoją walką z atakami paniki, a gracz NFL Brandon Marshall również podzielił się swoją podróżą z zaburzeniami osobowości Boderline (BPD).

Ostatnio Dwayne “Skała” Johnson podzielił się swoją walką z depresją:

“Zajęło mi to dużo czasu, aby to zrozumieć, ale co najważniejsze-nie bać się otworzyć. Zwłaszcza u nas, ludzi, ma tendencję do trzymać to w sobie. Nie jesteś sam.”

Jeśli czujesz się przygnębiony lub zmagasz się z depresją, niepokojem lub nadużywanie substancji, porozmawiaj z profesjonalistą w dziedzinie zdrowia psychicznego, który może ci pomóc.

 

No Comments Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *